niedziela, 10 września 2017

Learn how to teach dodało mi skrzydeł

Właśnie wróciłam ze szkolenia, dla którego warto było przejechać pół Polski. Jest power!
Pomysłów co nie miara - tylko czy wracając do pracy, już niedługo, nie zacznie tracić na mocy?
Nie. Nie dopuszczam nawet takiej ewentualności :)
Pracuję w zawodzie 10 lat, a było to najlepsze szkolenie, na jakim byłam :) Zapraszam do kontaktu z p. Katarzyną Niemiec www.facebook.com/learnhowtoteach
PS. Jeszcze przez chwilę mogę zajmować się moimi własnymi dziećmi, na luzie. Bez nerwowego zaglądania na zegarek (zegarek? a co to takiego? chyba muszę kupić..) Jeszcze przez chwilę mam więcej czasu na refleksje i plany.
Zawodowe też :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maty do kodowania

Dawno, dawno temu... Tak mogłaby zacząć się ta historia:) W wakacje 2019 roku trafiłam na FB na informację, że ktoś by chciał szkołom d...