piątek, 21 lutego 2020

Maty do kodowania

Dawno, dawno temu...
Tak mogłaby zacząć się ta historia:)

W wakacje 2019 roku trafiłam na FB na informację, że ktoś by chciał szkołom dać maty! DAĆ! Pytał kto ile chce :) Pierwotnie w formularzu chętni zgłaszali zapotrzebowanie nawet na 500! Chętnych placówek było ponad pół tysiąca. Ja zgłosiłam się, z tego co pamiętam, na 20 sztuk. A i to uważałam za "dużo".


Kilka dni temu, ciemną nocą, otrzymałam maila, że organizator akcji (Stowarzyszenie 2 piny) zmienił nieco pomysł. Otrzymać można było 75 mat na placówkę, a lista mogła obejmować max. 200 szkół.  A że dzieci moje prywatne pozwalają mi pracować w domu jedynie w środku nocy to... dzięki zasadzie "kto pierwszy ten lepszy" UDAŁO SIĘ! Moja szkoła otrzyma 75 dwustronnych mat do kodowania formatu A3!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maty do kodowania

Dawno, dawno temu... Tak mogłaby zacząć się ta historia:) W wakacje 2019 roku trafiłam na FB na informację, że ktoś by chciał szkołom d...