Powtarzamy słownictwo i... ćwiczymy mózg!
czwartek, 10 października 2019
Kodujemy obrazki
W
linii ustawiamy obrazki ze słownictwem, które chcemy przećwiczyć na
przemian z obrazkami przedstawiającymi zwierzęta/przedmioty wydające
charakterystyczny dźwięk (warczenie, chrumkanie, tykanie). Ustawione karty czytamy
następującym kodem: nowe słowo czytamy dwukrotnie, a pozostałe to
jedynie wydawanie dźwięku. Np. nasze nowe słowa dotyczą pogody, ale poza
chmurą/ śniegiem/ wiatrem, ustawiamy np. auto, świnkę, zegar. W
poniższym schemacie chcemy usłyszeć od dzieci następujący kod: cloudy cloudy - brrrruuuuum - snowy snowy - sunny sunny - chrrruuuuum - windy windy - tiktaktiktak.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Maty do kodowania
Dawno, dawno temu... Tak mogłaby zacząć się ta historia:) W wakacje 2019 roku trafiłam na FB na informację, że ktoś by chciał szkołom d...
-
Właśnie wróciłam ze szkolenia, dla którego warto było przejechać pół Polski. Jest power! Pomysłów co nie miara - tylko czy wracając do prac...
-
Można użyć zabawkę -bombę z gry 'Tick-tack-boom', albo posłużyć się aplikacją,np. Dźwiękowe żarty . Równie dobrze można wykorzystać...
-
Let's fly up! Chcę się wznosić coraz wyżej i wyżej... razem z moimi uczniami :) Do tego potrzebna jest i refleksja, i chęci, i próby...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz