piątek, 18 października 2019

Losowanki (Present Simple).


Uczniowie lubią "ślepy los" i poczucie sprawczości jednocześnie. Dlatego chętnie sięgam po zadania, w których najpierw losują elementy zdań, a następnie wykorzystują je do tworzenia różnorodnych konstrukcji. Tutaj układali pytania w Present Simple i musieli na nie odpowiedzieć zgodnie z prawdą i rzeczywistością. Pracowali w grupach, mogli korzystać z notatek, wspierałam każdą grupę, ale nie podawałam odpowiedzi od razu. Wywiesiłam ich prace na tablicy, zaznaczyli błędy i ich zadaniem było je poprawić. Uczyli się od siebie, korzystali z wiedzy innych. Ja tylko monitoruję i naprowadzam, ale nie podaję odpowiedzi "na tacy".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maty do kodowania

Dawno, dawno temu... Tak mogłaby zacząć się ta historia:) W wakacje 2019 roku trafiłam na FB na informację, że ktoś by chciał szkołom d...