Uczniowie lubią "ślepy los" i poczucie sprawczości jednocześnie. Dlatego chętnie sięgam po zadania, w których najpierw losują elementy zdań, a następnie wykorzystują je do tworzenia różnorodnych konstrukcji. Tutaj układali pytania w Present Simple i musieli na nie odpowiedzieć zgodnie z prawdą i rzeczywistością. Pracowali w grupach, mogli korzystać z notatek, wspierałam każdą grupę, ale nie podawałam odpowiedzi od razu. Wywiesiłam ich prace na tablicy, zaznaczyli błędy i ich zadaniem było je poprawić. Uczyli się od siebie, korzystali z wiedzy innych. Ja tylko monitoruję i naprowadzam, ale nie podaję odpowiedzi "na tacy".
piątek, 18 października 2019
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Maty do kodowania
Dawno, dawno temu... Tak mogłaby zacząć się ta historia:) W wakacje 2019 roku trafiłam na FB na informację, że ktoś by chciał szkołom d...
-
Właśnie wróciłam ze szkolenia, dla którego warto było przejechać pół Polski. Jest power! Pomysłów co nie miara - tylko czy wracając do prac...
-
Można użyć zabawkę -bombę z gry 'Tick-tack-boom', albo posłużyć się aplikacją,np. Dźwiękowe żarty . Równie dobrze można wykorzystać...
-
Let's fly up! Chcę się wznosić coraz wyżej i wyżej... razem z moimi uczniami :) Do tego potrzebna jest i refleksja, i chęci, i próby...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz